2009年3月8日 星期日

不一樣的水蛋 ...

接二連三,
成日同自己講 .... "算擺啦, 唔好太上心",
偏偏 .... 卻上心的很 !!!

算擺啦 ... 食一個開心水蛋,
說時遲, 那時快 ...
已經搵人到陪我食飯 ...

三個人的晚餐,
若有所失 ... 前所未有的空虛感,
原因 ... 不明 ~~~~

可能 ... 好想好想講野,
但係冇俾我講野既機會 ...
今晚 ... 同學仔心情應該都唔會好得去邊!!

又可能 ... 好想好想飲酒,
但係 ... 偏偏有人同我講 "你飲少 d 啦" !!

今晚 ...
我並唔係想要一個叫我唔好飲酒既朋友,
而係想搵一個肯俾我講野, 肯陪我飲酒既朋友 ~~~~

算擺啦 .......... 可能 ...
搵錯飯 mate ... 啫 ...

突然諗起 ... 呢個壞習慣,
應該係由橙汁 + vodka 開始 ...


其實 ... 我個腳腳 ... 仲係好 Q 痛 ....

其實 ... 我 ... 唉 .. 好想大叫一下 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
or ... 大喊十下 !!!!!!!!!!




沒有留言: