2009年3月16日 星期一

今天情人節 ...

忙完一個朝早,
就約埋魚 B B 出發去睇陳太既演唱會 !!!


未夠鐘, 同魚 B B 去叉左個靚靚電,
一路叉靚靚電,
一路望住人來人往既尖沙水,
一路聽住 speed date 既話事人傾電話,
都幾有趣 !!!




還記得 2 年前的梁靜茹,
已經感動到不得之了 ...

估唔到 ... 2 年後的梁靜茹,
依然感動 !!





好好好好好開心,
一直都被認定為 "冷門" 既歌,
今晚竟然有唱呀 !!!
小手拉大手呀 !!! 興奮到不得之了 ~~~

不過 ... 最最最最最估唔到既係,
竟然會喺呢度聽到首我以為一世都唔會再聽到既歌!!
避都避唔黎 ~~ 認命擺 ~~ 哈 ~~

好快又有機會一齊睇我老公,
到時 ... 一定要買 "一枝好勁既草蜢" !!!
哈 ~~ (我既表達能力, 好似真係越來越差 !!!! )



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


TO: 魚 B B

好擔心你會一直興奮落去,
好擔心你真係會興奮到懶 V V 呢 ~~
哈哈哈哈哈 ~~


突然間諗到, 你係魚 B B, 我係波兒 ...
我地大家都係魚黎架原來 !!
幾時返大海游番轉 ?? 哈 ~

From: 波兒


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

沒有留言: