2009年2月11日 星期三

So far So good ...

好野, 有得睇波兒喇,
終於都明白,
點解阿邊邊個成日都話見到我洽眼訓個樣,
就會諗起波兒 !! 死白痴 !!

睇完波兒,
小基仲帶我食左個好好味既 "零味精粥粥",
一來一回, 都只係用左 4 個鐘,
又可以大覺訓 !!!
好滿足呢 ~~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Dinner with 屁屁 ...

尖東呢個露天餐廳,
呢期成為左小菲既 "我的最愛",
有蝦蝦食, 仲有酸 mei mei ...

一如以往,
一同屁屁見面,
就會傾過不停,
呢餐飯 ... 唔覺唔覺, 食左 3 個鐘 !!!

劉太, 其實 ... 我今晚都好想同你地玩架 !!

點解要係今日啫 ... 好衰架 ~~~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


興土耳其無緣 ...

一次又係咁, 兩次又係咁 ...

不過今次冇咁傷,
因為 .. 冇希望, 咪冇失望囉 !!

算擺啦 ... 火雞, 可能真係唔岩我食 ~~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *





沒有留言: