2009年2月14日 星期六

感謝分享 ....

咳到癲, 鼻水 ba ba 聲咁流, 耳鳴 ...
09 爛聲王, 嚇死人 !!

本來, 諗住返屋企休息,
但係 ... 突然好想好想講野,
好想好想見人,
不停打電話 ....

最後, 俾我約到林成, 樂樂, 芘芘,
向 "悲情城市" 出發 ...

一去到基地 ... 下 .... 冇左個足球場, 冇左張波枱 !!
Feel So Sad !!! 咁我地玩咩好呀 ????

算 ... 先同林成先生解說一下近況,
要用爛聲一次過 update 成年既野, 頗吃力 !!
原來 ... 我地真係好耐冇傾計呢 ~~~
多謝你話我知 ...
果一野, 真係只得 "一下" 架咋 !!
feel 到就 bingo, feel 唔到就 ... bye ~~~ (唔好諗衰野 !!)
之不過 ... 好可惜 ... 我成日都 miss 左果一下 !!!

其實 ...真係好掛住當年 "第一代黃金組合" 既日子,
攬住一齊飲, 一齊嘔, 一齊喊, 一齊玩燈燈, 一齊扮 DJ, 一齊分享, 一齊抱抱, 一齊發花癲 !!
好耐都冇試過 Crying in the Party 呢 ~~~

好記得, 果時, 個個星期六, 一齊睇龍珠,
睇完龍珠就聽衛蘭 ... (是你不想我嗎, 是你不找我嗎 ?? )
聽到想嘔 !!!

雖然 05 年大家都各自有唔開心既事,
不過 ... 呢個 05 年, 我地都可以一齊好唔開心地過得好開心呢 !!!
仲有, 最緊要既係, 呢一年, 俾我識到大鐵人 !!!

其實 ... 雖然我搬左屋, 但係 ... 呢個家, 都係屬於大家架 ~~~

唔講都唔覺, 我地真係好老喇,
真係要好好咁向我果 3 個新年願望努力 !!!

喂 ... 加油呀咁多位 !!!
記住, 有咩事 ... 就發一個空白短訊啦 !!!
哈哈 ~~~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * *

mr lam:

你果堆紅色嘔吐物, 飲醉酒霸左我張床 ... 搞到我要訓地下 ~~
我諗我呢一世都唔會忘記 !!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

因為馮小姐既 "擔心",
自己反反覆覆咁諗住同一個問題 ...

終於到左今日 ... 忽發奇想,
決定左一件事 !!!

呢個時候有呢個決定, 都好合理 ....
正如 ... 身為一個汽車維修員,
身上面有支 "是巴拿" .. 都係好合理 !!!

共勉之啦下 ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *







沒有留言: