2009年2月3日 星期二

Everything Back to Normal ...

返工既返工,
返工冇野好做既,
繼續 MSN ...
今日 ... 好似有人特別得閒,
搞到我俾人笑我好望住個 mon 傻笑,
唔好再同我分享你 D 屎屎啦 ...
救命 ~~~~~~~~~~~~~

好耐冇見過大鐵人十六號,
今晚終可以食個飯 ....

雞雞煲 + 蒸肉餅 + 菜菜子 = 非常滿足 !!!

滿足晚餐 + 大鐵人十六號 + 哎呀契媽利是 = 開心死 !!!

足足有 5 個月準備我份禮物,
唔好令我失望呢你 !!!

其實呢 .... 我真係想要多一個波兒喎
波 (兒) ... 要一對先開心架麻 ... kaka


To my IVE 同學既 ex bf 既細妹既 ex bf 既中學同學既 ex bf:

愛死你呢我 !!!






沒有留言: