2009年2月26日 星期四

老地方 ...

難得有人飲醉酒打黎 ...
"喂 ... 我下個星期同你食飯丫" ...
哈 ... 送到上門, 諗唔到拒絕既理由 !!!

除左十六號大鐵人,
仲有成成 ... 一齊數 "飲醉酒事件簿",
都幾好笑 ... !!!!
還記得, 幾年前春茗過後所放既煙花 !!!
同打打為左錢, 飲醉酒 ... 醉到對住老闆娘講粗口 !!
呢單野 ... 真係十年後都仲有人會講 !!!

今晚 ... 雞煲依然好好味,
好好好滿足呢 ~~~

喂 ... 我生日真係想收花呀 !!!!!!

你地知我鍾意咩花架可 ??

* * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * *

吉吉島事件簿:

話說, 搭村巴返屋企, 要路經吉吉島先會返到屋企,
途經 pizza hut, 突然 ... 聞到 "屎味" !!
心感奇怪, 點解唔係 pizza 味, 而係屎味架呢 ??
一路行, 果 d 屎味一直跟住我 !!
奇怪 ... 點解架呢 ?? 會唔會係自己踩屎呢 ? 冇丫又 ~~~~
說時遲, 那時快 ...
突然見到前面有個年約四十歲既男人,
個褲 ... 濕濕地 !!
一路行, 一路有野跌出黎 !!!
下 ... 屎 ?????
我知我唔應該笑, 可能人地真係有病,
不過 ... 眼見佢一手 um 住個褲,
個手手仲要有 d 啡色既野,
個補腳一路有野跌出黎,
都咪話唔驚 !!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * *



沒有留言: