2009年2月6日 星期五

A Nice Place ...

Ceci 大婚 ...
個肚痛到唔知想點,
又想唔去 ...

好彩有張家輝既終極解藥,
終於可以伸番直條腰,
雖然堅想九秒九返屋企,
俾佢地講講下, 去熱鬧下啦不如 ...

未夠鐘, 茅台四傻去左 Happy Hour,
一直都唔知海港城有個咁靚既地方飲野,
不過要我自己一個人再去多一次,
好似又冇乜把握 ...
呢個地方, 又令我想念家鄉 ...


今晚餐飯 ... OK 咁啦 ...

今日 ... 都 OK 咁啦 ...

JC 媽媽, 多謝你咁熱心幫我解決問題,
之不過 ... 算擺啦 ...
好想嗱嗱聲搞掂佢,
就當我牛年黑仔啦,
唔想煩喇我真係 !!!!



沒有留言: