2007年8月3日 星期五

馬騮 ... 是黑色的 ...




話說 ... 同晚間朋友去左勞勞叔叔食 lunch ... 仲想換隻 Chococat 喎 ... 點知 ...
我: 我要 2 號餐 + 啡色果隻貓貓
店員: 馬騮 ??
我: 唔係呀 , 貓貓呀
店員: 哦 ... 黑色果色馬騮
我: 唔係呀, 啡色果隻貓貓呀
店員: 有冇掛到出黎架?
我: 隔離果部收銀機, 右手邊第一隻
店員: 邊隻呀? 黑色?
我: 唔係呀, 啡色呀!!! (當時我已經火都黎) ... 之後店員走過去指果隻野問我係咪呢隻 ... 佢指岩架喎 ...

店員: 係咪呢隻呀?
我: 係呀
店員: 呢隻咪馬騮囉
我: .................. 咁係啦 , 我要呢隻黑色既馬騮啦

激死左 .............

1 則留言:

喵喵豬 提到...

啡色 = 馬騮!!