2007年8月6日 星期一

無比充實的週末 ...

- - > 被騙 ... 買左個唔知做乜既藍色牙仔
- - > tea time with 全世界最好的男人
- - > 睇模型, 買玩具繼而被一名可惡的小童取笑 ... "少少啦" .... 我頂 !!!
- - > 返屋企砌車車 ... 很愛這種寧靜
- - > 夜會晚間朋友 s 開夏老威扒地 ... Happy B-day !!
- - > 於巴格達遇襲 ... My name is Jennifa ... I was bron in 烏克蘭
- - > 被救 ... 仲有戰地記者採訪 ... 仲有人幫我急救
- - > 被侵犯, 有相為証 ... 唔好行過黎呀, 你個大魔頭 !!
- - > 不停被人 bu bu G ... 咪再搞我啦, 求求你 !!
- - > 飲飲飲 ... 飲死佢 !!!
- - > 訓訓訓 ... 訓到不能
- - > 震震殿下龍床被非法傾倒泥頭
- - > 我的最愛 ... 翠華
- - > 五星級鼠鼠 & 芋頭西米露 with 全世界最好的男人 & Pooh Pooh
- - > 任意妄為 ... 終於 ... 我哭了 ... 哭, 是因為 .. 我介意 ... 明白嗎 ??


~~ 完 ~~

沒有留言: