2007年8月27日 星期一

All All All All & All ...

由星期六到目前為止 ... 已經唔記得自己痾左幾多次 ...

其實我真係冇亂食野架 ... 我只係 ... 食左個勞勞叔叔之麻 ~~~

睇醫生果陣 ... 佢問我 ...

醫: 你痾左幾多次呢?
我: 數唔到
醫: 5 次 ?
我: 唔止
醫: 10 次 ?
我: 應該唔止
醫: 廿次 ?
我: 都唔止
醫: 三十次冇喇掛
我: 好似都唔止
醫: 咁你都仲未死
我: er ...
醫: 你仲係度笑笑笑 ... 知唔知自己缺水 ?
我: 你而家講我咪知囉 ... 哈 ~~~

個醫生應該俾我激死 !!

1 則留言:

喵喵豬 提到...

醫生心諗
廿幾歲人乜都答唔知
仲衰過細佬仔.........
哈哈