2007年8月19日 星期日

愉快的週末 ...

難得的 long weekend ... 我並冇訓到皇朝百晏 ... 竟然晨咁早起身, 目的係 .... 買平野 !!! 收穫唔錯, 我個袋袋好靚呀 ~~~

買完平野, 陪淑雯睇泳衣 ... 睇住 D 花碌碌既泳衣, 頭暈眼花 ... 哎呀劉綺琪, 你個死肥妹, 睇下好喇 ... 冇你份架喇 !!!

愉快週末 Part I 完成 ... 返屋企預備 Part II ...

晚間朋友要求食 "咖哩鴨" ... 冇錯, 係咖哩鴨 ... 為左完成佢既心願, 周圍搵鴨 ... 原來, 千金難買心頭鴨 !!! 究竟而家邊度會有鴨買架呢 ??

晚餐預備得七七八八 ... 突然好大風 ... 好快, 就好大雨 ... 嘩, 想嚇死我咩 !!! D 行雷聲大到呢 ... 閂哂窗, 開到部 Hi-fi 超大聲 ... 都仲好得人驚 !!! 最慘既係 ... 行住雷仲要落去接晚間朋友上黎 ... 陰功豬 ... 睇黎, 晚間朋友應該未見過緊張成咁既菲菲 ... 囉 ~

等埋小美兒上黎 ... 開餐喇 .... 嘆住晚間朋友既手信食飯 (來自台灣的手信有 ... 總統餅餅一整盒 + 紅酒 x 2 + Johnnie Walker Gold Label 一 支) ... 正如小美兒所講 ... 我地今晚好 "何思敏" 呀 ... 食飽飽, 又有人洗碗 ... 真係好 ... 我真係好 Q 憎洗碗 !!!

好戲在後頭 ... 由於 "有人" 要求睇下減肥前既劉綺琪 ... 好啦好啦, 俾你睇下啦 ... 一路睇, 一路笑 ... 呢回真係嚇破膽 !!! 我都知自己當時係 "闊" 左 d , 又 "厚" 左 d ... 之不過, 洗唔洗笑到咁大聲先 ???

今晚有飯食, 有酒飲, 有計傾, 有骨 dup (呢招 dur dur dur 應該係本小姐所接受到既極限) ... 本應係好高興 ... 之不過呢, 點解我會坐爛 chair 架 ?? 唔通我真係咁肥 ?? 哎呀 ... 好肉酸呀 !!! 肉酸得黎, 我個 pat pat 好痛呀 !!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
好耐都冇試過俾人掃頭仔喇 ... 其實好鍾意俾人掃頭仔, 鍾意果種程度, 應該等同某某鍾意俾人掃背背 ... 哈, 某某呀某某, 你話係係先 ? 嘻 ~~

4 則留言:

匿名 提到...

點解要用我的全名呢...

匿名 提到...

點解唔影張爛 chair 出嚟睇下呀 ... 我依張 chair 有興趣 d 喎, heheh :p

晴天小苦 提到...

Re: 劉太

er ... 唔響你全名, 冇咁全神 ... 丫麻 ...

嘻 ~~

Tammy 提到...

劉太,

你諗下, 如果我地講...我地好"alison"呀...咁就真係無咁傳神啦..