2009年6月22日 星期一

成成新居搗亂記 の Pictionary 夜

收 show 後極速仆返屋企洗白 + 帶齊 "架餐",
去成成屋企搗亂 !!!



點解要量血壓 ??
血壓一向偏低, 點解 ... 今晚我會 "第一名" ??
睇黎我都好快就會變成另一個肥仔,
睇黎我都好快會熄燈 !!
睇黎聽日我都要掛棵西芹喺心口 !!!

夠人喇 ... 可以玩喇 !!!
Pictionary 可能係世界上最偉大既 Party Game !!

(菲菲同學 + 小新同學) + (成成 + 細佬) + (樂樂 + 均) = 世紀大作戰 !!!


鐵達尼號 ... 一定明啦 !


我覺得我果隻 "鐵達尼" 靚 D 囉 !!




er ... 我點都係覺得, 似係 "海獅" 多 D 呢 ~~



打麻雀 !! 好彩我夠爛賭 !! 哈 ~~



決勝題目 : 手掌 !!!
是日得勝組合 : 小新同學與菲菲同學
取勝之道 : 小新同學既畫功 + 菲菲同學既聰明




沒有留言: