2009年6月19日 星期五

小記 ...

生果篇 :

好鍾意粉仔禮既 "生果金的比喻" !!

菲菲 : 生果金, 大家分 (幾多蚊) ... 雞碎咁多齊賣身 (慳埋唔夠買個柑)
粉禮 : 生果金, 大家分 (幾多蚊) ... 雞碎咁多齊呻笨 (有咩留番拜山分)
Ms Fung : 生果金, 大家分 ... 雞碎咁多痴孖根
Mr Fung : 生果金, 得幾蚊 ... 慳得一蚊得一蚊
JC 媽媽 : 生果金, 大家分 ... 雞碎咁多做到暈 (唔夠奶粉要賣躉)
肥仔 : 生果金, 好 Q UN ... 分埋俾人快熄燈
啤啤 : 生果金, 冇得分 ... 搵埋都唔夠結婚
培培:生果金, 得幾蚊 (雖然 UN) ... 至少好過冇得分

仲要隨著各人既要求付上 "MSN 圖片" 一幅,
好好好無聊呢 ~~~

睇黎呢個 生果熱 會陸續有黎 !!


少女心事篇 :

少女又有心事了,
睇黎我今年既生日會,
真係冇白費心機 !!!
加油呢 ~ 阿 "少女" 你 !! hahahaha


HK Show 篇:

第一日 show,
一見到個 booth,
真係忍唔住想躹一個 "弓",
有 ~~ 客 ~~ 到 ~~~


食食食篇:

又一個笑死人既飯局,
H1N1 點解咁得人驚 ??
因為 ... 會變 "豬" !!


擔心篇:

唉 ~~ 以前識既你去左邊 ??
平時只有人擔心我,
點解,今次要我擔心番你轉頭 ??
你乖啦 ... 好唔好 ??


another 擔心篇 :

"你拍拖咁我點算" ??
呢句說話呢排成日都掛喺口唇邊,
霸左大鐵人咁耐,
係時候還喇 ~~ 哈 ~~~
(難得你肯追女仔, 我開心都黎唔切啦 ... 傻佬 !! )

沒有留言: