2009年6月22日 星期一

劉大懞於銀河系巧遇李學人 ...

懞盛盛, 一直都以為自己星期二晚飛,
好彩 ... 今日突然 "醒哂",
如果唔係 ... 真係笑死人地個仔 !!

做到頭昏腦脹, 突然收到學人既 sms ...
好 ... 去銀河系走一轉啦 !!
再次 "又食又拎", 原因係 ... "我好嬲" !!
阿人 ~~ 你下次再嬲, 記得早 D 話我知,
等我準備下丫麻 !!!
(一個 片片 B B 換隻錶 ?? 真係唔係幾好意思呢 ~~)

今晚終於解說左 "粒粒的秘密",

其實 ... 想問好耐架呢 ~~ 哈 ~~



今晚除左遇見學人,
仲有 ... 盲毛與小白,
哈 ~ 正如學人所講 "後面仲驚過前面呀 !! "
好鍾意我地個 "倒後鏡" !!

見到盲毛與小白咁開心,
個肚再痛, 都覺得抵番哂 !!

給親愛的盲毛 :

祝你日日都發雞盲 !!! 哈 ~~~






2 則留言:

匿名 提到...

好開心, 等左咁耐,
上天分配到一隻對我好好既
導盲導犬小白俾我...HAAH...

匿名 提到...

你都可找到的! 比D時間!