2009年6月12日 星期五

%@&%()(@)%_@#!$

一個 email, 氣極頂 !!
今日決定唔做野, 唔好 X 搞我 !!

睇雜誌, 扮睇珠寶,
實情係 ... 睇衫, 睇鞋, 睇頭, 睇化妝 !!
係架喇 ... 擺到明唔做野架喇, 炒 X 左我囉 ... 笨 !!!

夠鐘放工, 但係又唔係好想走,
原來 ... 唔想走的不獨我一人 !!
最後 ... 生蝦刺生 + 酸 mei mei with Ms Fung !!
分左個享, 大家都呻左幾句,
係人定係鬼, 天知狗知我唔 Q 知 !!
横簡 "笨蘭路" + 摺摺紙巾 + dup bone (not @ BKK),
真係頂唔緊, 港女上身 !!
算擺啦 ... re-confirm 過後,
船飛都慳番 !! 咁多年以黎, 真係錯得好緊要呢 ! 哈哈 ~~~

是日精句 : 打亂章的人不要亂碰 !
(JC 媽媽 ... 好叻豬 !! 愛死你呢 !!! )

是日之最 : from 林小怪


哈 ~~ 又真係幾似我 !!
成日都覺得, 如果細細識得講野,
一開聲 ... 應該係 ... 粗口 !! 哈 ~~


沒有留言: