2009年6月6日 星期六

Happy Saturday ....

較好鬧鐘, 一心諗住去見天線得得 B ,
正當換好哂衫之際, 收到個電話 ....

彈小姐 : 喂 ... 喺邊呀 ?
劉小姐 : 換好衫啦, 就出門口
彈小姐 : 丫 ... 原來我今朝要出街 ~~ 喎 ~~~
劉小姐 : er ... 咁我點算 ?
彈小姐 : 我地下次喺灣仔再撞過啦 ~
劉小姐 : 你個死臭八婆 !!!

算, 唔好話我唔探你個女喇你,
係你唔俾我見天線得得 B 咋 !!! 哼 ~~~~

睇左陣書, 向成成新居出發,
目的係 .... "拜四角" !!
神 (八) 婆仔上身, 熟手到不得之了 ~~
都話左我係 "搬屋專家" 黎架啦 ~ 哈 ~~


身水身汗, 本來打算返屋企沖個涼,
順便拎埋份小禮物俾晴晴豬,
但係又唔想餓親爸爸媽媽,
唔沖 lu ... 小禮物留番下次先啦 ~~


雖然三十幾度打邊邊好似有 d 變態,
但係個糊椒豬肚雞好好味呀 !! 下次再去 !!!


人地個囡囡捉實人地個囝囝隻手, 好狠死呢 !!


俾契媽仔見到我拖男仔個手手添 ... Oh my god ~~

哎呀 ... 俾媽咪整古添 ~~


今晚隻豬仔伸哂手俾契媽仔抱,
睇黎都要買番個六合彩咯 ~~

1 則留言:

彭小敏 提到...

件事唔係係諗咁架...你諗多左...