2009年1月21日 星期三

home sweet home ...

雖然只係短短 12 日,
但係 ... 感覺上好似去左好耐好耐咁,
原因 ... 不明 !!!

所有野都好掛住,
尤其係 B B ...
以後喺公司唔開心,
唔會再有 B B 扮 father tum 我開心 ...

我相信, 事情並未完結,
保重喇 ... 咁多位 !!!

飛機一停定就第一時間打俾大鐵人 & 劉太,
已經成為左我出門既習慣 !!

好想食 "白米",
打俾高太 ... 今晚唔單止有白米,
仲有魚魚, 雞 & 蝦膏豆腐,
開心死 !!!

返到屋企, 有人同我講 "我今日做左件壞事",
之不過呢件壞事, 都唔壞得哂丫,
鍾意死你呢 ~~~~~~~~
呢幾日, 麻煩你幫我照顧波兒喇 ~~~

正當我開心番少少既時候,
一個不知所謂既電話,
又一腳申番我落谷底,
你 ... 想點 ??????????
係咪痴撚左線 ??????

算 ....................

今晚, 好彩有武俠梁祝陪我 !!!

雖然套戲真係好爛,
之不過, 都唔會破壞我對 "梁祝" 既情義結 !!

tOdAy ... fIniSh !!!

聽日 ... 終於都要返公司,
感受一下 "死氣沉沉" 既氣氛 !!!
突然覺得返工係一件好 可怕 既事 ~~~

突然, 好想好想狠狠地食一個雪糕 !!!

沒有留言: