2009年1月29日 星期四

初四啟市

咁多年以黎,
已經接受左 "初四啟市" 既事實!!

正當朋友們仍然覺覺豬之時,
天未光就要起身搭 "巴士" 返工 !!
冇錯, 係巴士 !!!!
事關, 村巴要初八先回復正常 !!!

話時話, 如果冇左村巴,
我諗我一早已經辭職 !!!

一如以往, 快快手整我個 "常滿" 袋袋,
急到懶, 都唔可以離開個位,
因為 ... 利是係會自己游埋黎,
過左 ... 就冇架啦 ~


之不過今年,
真係靜左好多呢 ...


~~~ 好鍾意馬仔利是封 ~~~

~~ 我會留為紀念架呢 ~~

好眼訓 ... 好眼訓 ... 好眼訓 ...
幾經辛苦先捱到六點 !!

同歐小姐打左個白鴿轉,
返屋企訓覺 ... 因為我真係好眼訓 !!!

是日告解:

朋友們, 他朝有一日,
就算我送左一份你地更唔鍾意既禮物俾你地都好,
千萬唔好同我講 "反正擺喺度都唔知做乜好, 不如俾番你",
因為 .... 我會 ... 好唔開心 ~~~


tOdAy fIniShEd ...

4 則留言:

匿名 提到...

我覺得講lee 句說話既人好冇腦同好冇品同冇禮貌lor~
即係正如你派利是俾我, 我即時當係你面前打開, 睇左之後係得果廿蚊, 之後話"wa, 乜咁少ka, 我唔要la, 我俾番你!" lee d 人超冇禮貌~

匿名 提到...

你話過, 如果我唔要, 可以俾返你, 你送俾第二個人, 大把人要...
本人信以為真, 咪講"反正擺喺度都唔知做乜好, 不如俾番你", 諗住你俾第二個合適用的, 總好過放係衣櫃的角落...
點知講完你即刻黑口黑面, 咁即係點啫, 當初你就唔好同我講0個句啦...

仲有, 我好q 憎有第三者 唔知情既人係度俾咁既comment !!!!!

匿名 提到...

咁大個人, 人地咁講, 你真係咁天真當係呀? 未免幼稚左D 卦?
"人情世故" 呢幾個字, 唔洗我lee 個第三者教你, 袋錢入你袋啦? 下話? 小朋友~

匿名 提到...

仲有, 人地post 得係到既野, 都唔怕俾得人知, 俾得人見la~ 人地唔怕, 你怕?定係你知衰呀?