2009年1月7日 星期三

小禮物日 ...

一返到公司,
就收到一隻疑似八爪魚既晴天娃娃,
不過 ... 我真係一眼望就覺得係晴天娃娃,
係 D 人唔識貨啫 ~~


多謝傻 Wing ... "你" 最靚 ... 嘻 ~

好耐都冇見過我既晚間朋友,

食個 lunch 都好過冇丫,

一見到葦哥, 就問我 "可唔可以請我食飯",
丫丫丫, 我又問都唔問點解要請你食飯就話 "好呀",
因為太乖 ... 所以我得到巾巾晴天娃娃一大隻,
哈 ~~ 又會咁都俾葦哥搵到 !!! 鍾意死 !!!





我係絕對唔會用佢黎抺咀咀 !! 多謝我的晚間朋友 !!

夜晚麻煩小基走左一轉,

返到屋企, 一打開 ...

嘩 ... 又有禮物 !!!
雪雪燈 + 星星燈, 好靚呀 !!
急不及待掛左個雪雪燈喺書枱,
好靚呀 ~~~




終於明白, 點解你問我屋企有冇 2A 電喇, 多謝小基 !!!


其實, 之前都收到一份好鍾意既小禮物,

就係日本迪迪尼既 25 週年車車,

好彩之前忍得手, 冇上網買咋 !!

多謝打打 & 打打的豬 !!!

沒有留言: