2009年1月1日 星期四

回顧 2008 ...

31 Dec 2008

一眨眼就已經到左最尾既一日 ...

回顧呢一年,
除左婆婆離開左,

(黎得太突然, 要花好多時間先可以接受呢個事實)
工作壓力大左,

(盡左力 ... 都可以話對得住自己)

其實整體黎講, 都算得上係開心既一年 ~~
(多謝大鐵人十六號話我知, 2008 年既琪琪開心左 !! 仲有要多謝你將你既生日願望送左俾我 !!)

晴晴, 巧瑤, 王子, Issac 出世了,
打打, 傻 wing, 莉莉, 大家姐結婚了,
突然同唐先生做番好朋友,
(雖然偶然都會令到自己好抆掙)
最值得高興既,
應該非小基莫屬!!
講都講唔到太多 ... 在心中吧 !!

錫我既, 依舊錫我,
仲要好彩地,
俾我識到好好好好既新朋友 ~~~
原來已經很快樂, 只我一人未發覺 !!

今年所累積落黎既正能量,
一定要帶到去 2009 年 !!!

菲菲, 樂樂 & 芘芘今晚喺寒風之下甜蜜一番,
相信出年個個都可以甜蜜蜜呢 ~~~~

Happy New Year !!!!!

婆婆: 今日突然好掛住你 ... miss u so much !@!!!!!







1 則留言:

匿名 提到...

農曆年組團黎團拜啦..hohoho