2009年1月2日 星期五

09 第一撃 !!!

Happy New Year !!!!!!

2009 年既第一日, 約埋小基再戰 Ikea !!
等人期間, 單拖四處游盪,
竟然俾我發現黃金小啤 !!!
好靚呀你 ~~~~~~~

好快就完成任務,
本應想喺果頭食個飯,
都唔明, 點解沙田會有咁 Q 多人 !!
最後 ... 變左返屯門搵父皇 !!
今晚終於見識到 "開水喉" 之迷 ... 哈 ~~

食飽飽, 再去老地方飲酸 mei mei,
新一年既第一日, 過得好滿足呢 ~~~~

以後既每一日, 都可以咁滿足 ... 就好喇 ~~ 哈 ~

之不過, 今日分別有人同我講 "你可唔可以執下你個廚房 ?"
我知我知 ... 我會搞搞佢架喇,
仲有 ... 洗厠所丫麻 .... 我知架喇 ~!!!!!

題外小話:

話說今日喺玩具大王度見到好得意既利是封,
諗都冇諗就買黎送俾打打,
(包利是俾我丫麻用黎 ... 呵 ~~),
點知 ... 哈 ~~~ 有冇咁岩 ???
一 Q 樣架真係 ~~~


沒有留言: