2008年12月12日 星期五

Thank You .....

一返到公司冇耐, 電話響 ....

電話人: come come
劉小菲: 你係邊個 ??


嘩 ... 黃色小雞雞 !!
好彩今朝冇去換啫 ...
多謝 ms fung !!!!


其實 ... 呢隻究竟係雞雞定係鴨仔呢 ??

any 肥, 我會帶你去意大利架喇 !!
(契女媽媽: 你睇下, 你個女日日都望住契媽做野架 ... 哈 ~~ )



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


1800 去搵 dick dick,
呢條友仔, 幾時都咁知我心意 !!
喺 "我要靚" 既原則之下,
又幫我剪左個靚頭 !!
鍾意死 !! 抵我介紹咁多朋友仔幫趁佢 !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

1 則留言:

匿名 提到...

做咩遮住自己~~~