2008年12月21日 星期日

看似充實, 卻很無聊的一天 ...

因為一隻貓 ... 0630 起身中左入西徑村,
好可惜 ... 找不到貓 B ...
唯有留低電話, 希望老細會快 D 打俾我啦 ...

Plan B 失敗, 改番 Plan A !!
果個電話, 幾乎搞到我發爛渣,
算 ... 今日做節, 食左好多野 ...
聽日要絕食 !!

本來得劉太一個去搵 dick dick,
點知 ... 爸爸媽媽同臭豬仔都出左黎,
因為爸爸要做野, 湊 B 既責任,
今日就落喺契媽手上 ...
抱左豬大半日,
聽日對手應該會瘦哂咯 ... 哈 ~~




媽媽去拎 "大玩具" 既時候,
出左事 ... 臭豬又落喺契媽手,
正當晴晴喊緊之時,
契媽發現強哥喺我腳邊路過,
驚嚇親晴晴, 唔敢大叫,
又驚抱唔實晴晴, 唔敢亂跑,
"你睇我唔到, 我睇你唔到"
扮鎮定 !! 呢一回 ... 菲菲 Win !!!
媽媽呀媽媽, 你既表現已經好好,
加油呀 !!!
回家途中, 巧遇孖女一家人做節,
無厘啦更 ... 孖女跟左我返屋企 ...
2 個八婆仔, 將我間屋反轉再反轉 !!!

是日告解: 無謂事 ... 請不要太上心 !!! 就當我理解錯誤吧 !!

仲有 ... 今日終於解開咭咭之迷 !!
原來係 "病就唔好唱 k 啦 ... "
哈 ~~~~




1 則留言:

匿名 提到...

辛苦 + 唔該晒契媽!!!