2008年12月8日 星期一

尋找雪人 @ 星光大道

最後一日 show,
好想剪哂班師奶 & 國內同胞個咀 !!!
劉小菲立誓, 他朝有一日有幸成為師奶,
我都要係一個高貴既師奶 !!!!!!

算 ...

收 show ... 一丁友行散左個步,
嘆左個焦糖蕉,
就 join 埋小基, 輝哥輝嫂打邊邊,
最衰時間太趕, 去唔到食全世界最好味既牛肉粒粒,
下次啦唯有 ...
不過 ... 今晚呢餐都好好味, 好滿足呢 ...

呢頭食完飯, 轉個頭 "有人" 要去搵阿 Ben,
其實, 我都好想去搵 Jerry ...
之不過 ... 好似有 d 過份,
算擺啦 ... 我忍 !!!!

食飽飽, 又散多個步,
小基個雪人鏡鏡,
今晚實在帶俾我太多歡樂,
一路行, 一路搵雪人 ...
原來自己 move , 雪人都會跟住你轉,
好靚好靚呢 ~~~~~







我覺得 ... 返到屋企, 我都會一路搵燈黎玩 ... 哈 ~~~


沒有留言: