2008年12月27日 星期六

小學雞聖誕聯歡會 2008

26 Dec 2008


Happy Boxing Day !!!


回顧過去幾年, 我地好似乜都玩過哂,
所以今年, 齊來懷舊一番吧 !!!!




路經奧海城 ...
嘩 ... 好大隻鴨鴨 !!!!

先睇睇我地既食物:

菠蘿腸, 啫喱糖, 芝士火腿三文治, 肉醬意粉, 滷水雞翼 / 紅腸, 咖哩魚蛋, 沙律 ...

今晚最受歡迎既食品 ... 登登登 ...
就係黎自大埔既 "咖哩 Frank" !!
恭喜哂 ~~~

(記住下次整啫喱唔好落椰 C 喇 ... 哈 ~~ )








小學以後, 應該都冇再食過菠蘿腸 !!!


好 ... 再睇睇我地既造型:

好靚既小學雞皇冠 , 吹 B B ... 仲有波波 ...






雖然今晚冇聖誕老人,
不過我地有一個聖誕晴晴 !!
有野食, 有造型 ... 睇下玩 d 咩先:
Wii ?? 呢樣似乎唔係太小學雞播 ...
我地應該拎番部 Game Boy 出黎玩 ~~

Pictionary ?? 呢樣都唔太關事, 不過 ... 實在太好笑 !!!
比堅尼泳衣 - 搜索器 - 流星 - 接吻 - 袋鼠 - 亂過馬路
好彩, 我夠聰明, 仲要有一個畫 picture 強勁 (er ... ) 既拍檔 !!
交換禮物: 終於有一樣係小學雞聯歡會活動喇 !!
Everybody ... Happy Boxing Day !!!
I Love U Alllllllllll !!!




沒有留言: