2008年12月25日 星期四

聖誕大餐第一擊 ...

23 Dec 2008

Dinner with 大鐵人十六號

因為一句 "總之你聖誕節之前點都要同我食一餐飯",
就係咁, 今晚就食左餐好好好開心既晚餐!!!

至愛大排檔 + 大啤,
一個字 .... 爽 !!!
最鍾意咁樣食飯 !!!


好彩趕得切送聖誕禮物,
希望大鐵人鍾意啦 ~~~

意猶未盡,
返屋企再黎過 ....
傾傾傾傾傾,
死伙 ... 我又眼訓 ~~
點解我次次同你飲酒都會覺得眼訓架呢 ??

今晚有人陪我食飯,
又有人陪我吹水,
仲有人陪我飲酒,
相當滿足 ~~~

喂 .... 聖誕快樂呢 ~~~


沒有留言: