2007年10月7日 星期日

Happy Friday


瘋狂星期五連環出擊 ...

第一擊: 色.戒 with 小美兒
沒有想像中的心 "up" ...
出奇地代入故事裡面每一個角色 ...

第二擊: 吟詩 with 小美兒, 超超 & 晚間朋友
小心駛得萬年船, 船到橋頭自然直,
夕陽無限好, 好馬不吃回頭草,
娶個老婆當係寶, 補補身子確係好,
好好好 ... 好你老母 !!

哈哈 ... 好詩 ... 好詩 !!! 希望晚間朋友每次出 tirp, 都會諗起呢首詩啦 ...

第三擊: 串燒四兄弟
全宇宙最好味既牛脷 ...
再次遇襲 ...
感覺就好似 ... 返左 "巴格達" !!!
同埋, 學識左一樣野 ...
就係 ... 4 個人, 都可以整到星星架 ... 哈哈 ~~


第四擊: 發癲 @ 廣東道
不停低 B 相 ... 超低能, 勁搞笑 !!!
我 ... 終於都有渠王既電話喇 !!!
邊個想要, 就問我啦 ~~~

第五擊: Drinking @ 老地方
又飲 ... 哎呀, 果 6 杯野 ... 激似 "燒酒" !!
又話 3 點走 ... 點解, 我會 4 點幾 5 點先返到屋企??

點解第二日我仲可以一早起身返工??
點解我仲可以咁精神??
點解點解 ???

你地 3 個係咪痴線架 ??

之不過 ...
我好鍾意你地呀 ~~~~~~~~~~~~

沒有留言: