2007年10月23日 星期二

是大陸人 ... 劉菲菲

北上 2 日, 好可惜, 出師不利 ... 唔知醒, 搞到要飛的出中港碼頭 !!! 6:45 起身, 7:40 出到尖咀, 都咪話唔勁 !!
不過, 勁係要付出代價架 ... 就係 ... 盛惠二百二十元正丫, 唔該 !!

上到去, 一個字 ... "悶" !! 呢次上去既目的, 就係護送小姐上廠, 哈 ... 無啦啦做左駐大陸媽媽 ...

呢 2 日, 好彩有培培照顧我地 2 母女, 如果唔係 ... 一蚊都冇, 睇怕都要食屎喇 ...

返到屋企 ... 唔見左細細 ... 唉 ... 原來 ...

細細, 媽媽對你唔住呀 ... 見到你果 2 行眼淚 ... 心痛死媽媽喇 !!!

好, 為左以表示媽媽有幾咁內疚, 俾你食 3 日肉肉啦 !!!

2 則留言:

蕎蕎 - 蘋果日報 提到...

駛乜客氣!!

匿名 提到...

細細佢做咩事呀??