2007年10月17日 星期三

我們都是香港製造的 ..

Keep 住充滿正能量的 2 天 !!

好可惜, 一 D 本人覺得極為無聊既事, 令能量稍為下降 ... 算, 做總結吧 !!

夜晚與晚間朋友黎一個即興晚間聚會 ... 有酸 mei mei , 又有總統餅餅, 今次, 仲要加多左個太陽餅餅 (仲諗住今次台灣之旅會冇得食架添) . 除左呢 D , 仲有一樣全宇宙最最最最最無聊既禮物 ... 正確黎講, 都唔算得係禮物, 又可能係一張咭 ... 哎呀, 都唔知係乜 Q !! 淨係知 ... 我們都是香港製造的 ... 咁囉 ~~~ 好白痴呀 !!!

今晚人地既雪糕指數好似都 OK 高, 一心去食個雪糕, 點知 ... 要等位 ... 下次啦唯有 ...

10 點 ... 散水 ... 叮左落灣仔搭巴士 ... 好似好耐冇搭叮叮 lu ...

84 小時裡面, 扣除訓覺, 返工 , 食飯 ... 都佔左 4 個鐘, 你都算唔話得咯 ... 我的晚間朋友 !! 呵 ~~

沒有留言: