2007年10月7日 星期日

黃金組合 ... 合 ... 體 !!

訓得果 2 個鐘, 理應好累好累先岩 ... 之不過 ... 出奇地精靈到爆 ~~

放工去左大佬屋企整蛋糕 ...
我既傑作 ... 個樣非常 ok ... 食落口就 ~~
勁甜 !!

整餅完畢 ... 返屯門會合 "黃金組員" .....
今晚我地要 ... 合 ~~~~ 體 !!!

已經唔記得幾耐冇合體喇 ...

雖然冇乜特定既 topic ... 不過, 依然暢快 !!
好掛住 "fayma fayma ... 你聽我講, 你聽我講"

今晚, 終於都明白黃金組合點解可以聚埋一齊喇 ...
因為 ...
我地既復原時間 ...
都係 .... 咁囉 ~~~

我好愛你地呀 ~~~~~~~

沒有留言: