2009年4月22日 星期三

繼續酸 mei mei ...

果然係一個 funny place !!

今晚先知酸 mei mei 既成份,
嘩 ... 原來有我最憎既芫茜 !!!!!!!

多謝 Jerry 先生帶我去玩呢個遊戲,
仲有史提芬及 Queenie 小姐 !!
雞翼, 蜆蜆, 豬井肉, 蝦波波 ...
樣樣都好好味呢 ~~

幾隻野一齊酸下 mei mei,
又有人陪吓我玩,
仲有隻 "鬼異"熊貓,
好滿足呢 ~~~

愛死你地呀 !!!

今晚先至知道 ...

原來 ... 我鋤 dee 都唔係咁 jar 咋喎,
原來 ... 我都可以一個人搵得到 960 巴士站,
原來 ... 我都仲可以 ... 做到好多野 !!
原來 ... 好努力, 未必真係有用 ...
原來 ... 女人仔 ... 真係好攰 !!

雖然過程開始有點難受,
劉小菲 ... 再努力 d 呢 !!!

Keep Smile ........ :)

突然好怕生日 ...
五月十二也好, 五月十四也好,
總之好怕好怕 !!

突然有 d 想跟玩具大王去上洗腦班 !!!




沒有留言: