2009年4月18日 星期六

第一個五天工作週 ...

以為可以自然醒,
點知 ... 一個電話 ... 算 !!!

早 D 出去行下,
途經一個 up dup 商場,
嘩 ... 鴨鴨燈 !!!




最後 ... 帶埋鴨鴨去搵 Dick Dick 剪頭髮,
一搞 ... 又搞左左我 5 個鐘 !!!

都唔係好明 ...
大搞又係 5 個鐘, 小搞又係 5 個鐘 !!!
雖然你地知我冇地方去,
又雖然你地見到我冇乜心機,
都唔洗局我喺度陪足你地 5 個鐘呢 !!!!

好彩 ...
呢 5 個鐘, 有激似張智霖既師傅仔同我傾計同我玩,
如果唔係 ... 實坐到中眼訓 !!!

扮完靚靚,
一心諗住約朋友仔做大事,
好可惜 ... 閂哂門 !!!

呢單野 ... 好明顯我係局你黎接我,
又局你黎請我食飯,
再局你黎請我酸 mei mei 啦 !!!

any 肥 ... 今日好彩有張智霖,
心情又突然好起來 !!!

當鄧萃雯遇上張智霖,
都幾好笑 !!!!

雖然換左鴨鴨燈, 但係小菲並冇遺棄花花燈架,
花花燈 ... 家下喺睡房陪緊月亮小鴨呢 !!!

沒有留言: