2009年4月18日 星期六

難過 ....

拎 "小小" 錢都咁 ??
教到 "我" 個女咁反骨 ??
養大個女送左俾人 ??

十年前, 我已經當自己冇爸爸媽媽,
我有既 ... 只有婆婆, 阿姨, 姨丈 ...

我反骨 ? 養大個女 ??

細細個跟婆婆阿姨大,
十二歲先帶我返 "屋企",
二十歲離家出走 !!

借問聲 ... 邊個養大我 ???
邊個教我要點做人 ??
邊個供我讀書 ??
邊個俾零用錢我返學 ??
邊個理過我 ??
呢十年 ... 邊個幫我過 ???

我想講 ... 並唔係你地將個女送左俾人,
而係 "你地" 個女根本唔想留喺度 !!

一個電話 ...
下星期要返鄉下, 你有幾多錢可以俾我 ??

借問聲 ... 點解次次呢 d 時候你地先記得 ...
"丫 ... 原來我仲有個女叫劉綺琪 !!!"

又借問聲 ... 有冇人可以理下我感受 !!!

唔好怪我絕,
要還既 ... 應該還哂 ...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

當最難過既時候,
亦係我最掛住你既時候,

雖然好想好想打一個電話,
不過 ... 我知道 ...
呢個時間, 應該冇乜可能 !!

算 ... 寶寶應該要睡一睡 !!!

keep smile ~~~ please ~~


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




沒有留言: