2009年4月10日 星期五

Dinner with 獅子仔爸爸 ...

又扮返鄉下,
去左楊小小食左好好味既鄉下飯,
睇黎 ... 我諗我呢期成日都會去楊小小食飯呢 ~~
今晚見識到, 爸爸聞到 spicy 野就會 physically 頭痕, so funny !!!



呢個椰子哈哈笑, 真係好好好好味呢 !!!


冇諗過今日隨口 up "喂喂 ... 你可唔可以送一隻鴨仔俾我呀 ?"
點知 ... 今晚就收到我的 No.1 小鴨,
多謝獅子仔爸爸 !!!



~~ 擁有豬腳的小鴨 ~~



除左小鴨, 仲有咭咭,
~~ 小鴨 & 啤啤, 好鍾意呢 ~~




夜麻麻探險,
原來母校已經變成 "無煙學校",
咁我地以前個 "老地方" 去左邊呢 ??



好耐冇行公園,
好耐冇影過自己個影 !!!




散步完畢, 又食 !!
雖然今晚去唔到食意大利涼粉,

不過 ... 都已經好滿足架喇 ~~

所以呢 ... 唔洗連續問我 2 次今晚開唔開心呢你 !!


你應該睇得出啦, 爸爸 .... :)

沒有留言: