2008年11月13日 星期四

Happy Thursday ....

一心諗住返屋企睇珠光寶氣,

點知一落車 ... 無啦啦有人撩食飯,
好呀好呀 ... Go Go Go !!!



都幾搞笑, 無啦拉同細細契爺一家人食飯,
有爸爸, 媽媽, 哥哥, 哥哥女朋友, 仲有阿姨 ...
哎呀契媽不停夾餸俾我食,
又唔好意思講話我唔食喎,
唯有將所有餸放哂入口,
密密食, 密密飲,
今日先同小基講 "成個星期都冇飲過一滴酒",
點知今晚就 ... 哈 ~~~
呢餐飯食得好開心呀我 !!!!
今晚先知 ... 原來 "你聽我講, 你聽我講",
並唔係我地既專利 .... 哈哈 ~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

好靚既火柴盒音樂盒,
個馬馬好靚呀 !!!
仲要係 when u wish upon a star !!!
好鍾意呀我 .... 多謝啤啤 !!





* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

最後 ...

是日精句: 洗盡鉛華

救命 !!!! 點解喺劉金龍飽讀詩書既我地, 會變成咁 ???

實在太可愛喇 !!! 哈 ~~~


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




沒有留言: