2008年11月2日 星期日

今年哈佬特別喂 ...

第一擊 : Party gal @ CWB

好久都唔去下呢 d 局,
幾十人, 識得既只得一人,
好久都未試過撩 d 三九唔識七既人玩,
我閃, 我閃, 我閃閃閃 ... 都幾好玩 !!!

好欣賞我幫人畫果個圓波波面,
望真 d , 都確實幾驚 !!!






第二擊 : 黑色世界 @ 迪迪尼


菲菲, 思敏, 譚美, 樂樂, 芘芘, 小玲, 浩龍, 華華, 大隻 Ken, 阿沛, 林成, Carman, Auntie, 小玲妹
嘩嘩嘩 .... 好齊人呀 !!!!!!!!! (如果有埋貞貞, 爸爸同晴晴, 咁就齊上加齊 lu .... )




~~ 早到既好處, 就係可以 "慢慢" 影靚相呢 ~~

未正式入到門口,
一隻二隻急不及待係咁影相,
好彩 ... 有 auntie & 小玲妹排定隊啫 ...

我想講, 一向都唔襟嚇既劉菲菲,
去呢個黑色世界,
其實都真係搵 ... 搵自己笨,
第一個鬼屋, 已經嚇到我半死,
一個二個都唔肯同我一齊行,
好彩 ... 仲有芘芘見義勇為,
所以菲菲不至於 "孤身上路",
最後 ... 知唔知咩叫 "嚇到仆街" ??
而家你地知啦 !!!!


玩完第二個鬼屋,
好彩仲趕得切睇花車巡遊,
好勁呀 !!! Halloween 唐老鴨同 Daisy ... 好靚呀 ~~~
除左唐老鴨 & Daisy ...
今晚仲見識到 "迪迪尼的公主",
好想快 d 睇番段 movie !!!
please ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~ 夜麻麻 upload 相上 facebook, 見到呢張, 個心堅寒 ~~



喺迪迪尼高唱生日歌,
其實 ... 都幾好笑 !!! 哈 ~~~
陳小玲 .... 生日快樂呀 !!!!!!




~~~~ 大合笑 ~~~~

(細心睇, 爭左一個架 ... 思敏, 快 d 做野啦 !~!)

沒有留言: