2008年11月30日 星期日

Happy Saturday ...

仍然 hea 住返工,

唔知係咪未訓醒既關係,
一早俾電腦小隊整鬼,
以我咁醒目, 冇理由咁都陰到我架麻 !!!


算 ....


收工前, 俾 mr tong 大大下,
去左食 lunch !!!
一直都以為自己喺北角,
點知原來果度係側漁涌 !!!
荒原十里都冇一粒人,
打電話又唔通,
以為被騙 !!!
好彩 ... 最後都食左個好好味既招牌雞,
途中仲俾我見到嗲到暈既肥嘟嘟貓貓 ~~~


多謝 mr tong !!!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

11 月之星 (樂樂 & 晴晴爸爸) 飯局 ....
晴晴真係越大越可愛,
不過衰豬開始認人,
一見到 Uncle Frank 就喊到癲,
情緒穩定落黎, 一過其他契媽手又係喊到癲,
果粒眼淚, 真係好陰功呢喊到 ... 陰功豬 !!!
咁大間房, 得一個叔叔 serve 我地,
都好體諒既其實 ... 不過我地真係好悶,
又冇野俾我地食, 又冇電視睇,
菲菲同樂樂忍唔住衝落一層同哥哥仔講 ....
"可唔可以俾 d 野我地食下, 我地好悶呀 ~~~~ "

哈哈哈 ... 整晚不停搵紙巾俾晴晴玩,
跌左一包又搵第二包,
成班宮女服侍晴晴一個,
你個衰豬都算威喇 !!!!

~~ 食包包的晴晴豬 ~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

食飽飽, 因為好想見下皇上,
同樂樂入左悲情城市,
又去左黃金組合基地,
"當波霸與上波后" ... 好波呀 .... 樂樂 !!!



又 "督" 波, 又玩 "足球",.
再次玩到身水身汗,

仲化身為 "羊嫂" ....
So Good ~~~~~~~~~



沒有留言: