2008年11月9日 星期日

馬交交 + 海泉灣之旅 ...

高生 + 珍姨媽一心拎假返我鄉下,
點知鄉下政變, 冇得去 ...
拎哂假, 冇理由悶喺屋企咁浪費架麻,
好 ... 馬交交 + 海泉灣 = 照殺 !!!

其實都冇乜做過 d 咩,
高太好乖做好哂功課,
抄低哂蔡瀾所介紹既地方,
食食食食食 ...
短短 6 個鐘食左十餐 !!!
痴孖根 !!!

由於蔡瀾介紹既野都幾 liu lung,
成日都要出動 YoYo 哥問路,
有個好心警察先生驚我地問完都唔識去,
暗地裡釣住我地尾,
一見我地轉早左一個街口,
就高聲呼叫 "喂 ... 你地行錯左路呀 !!"
哈 ... 澳門既警察真係好人呢 ~~

高公子白痴就緊架喇,
原來平時好少接觸既 YoYo 哥,
都係白痴仔一名 !!!
3 個大人對住我地 3 個白痴,
都冇哂我地乎呢 ~~ 哈 ~~~



喺馬交交既第一晚,
食完第十餐之後,
再去搵 Coleta 食第十一餐 !!!
好耐好耐好耐都冇見過 Coleta 喇 !!!
2 個女仔傾左好耐計,
冇諗過 3 年冇見, 都可以有咁多野傾架呢 ~~~
放心 ... 我一有機會就會去探你架喇 !!!


~~ 爭左 YoYo 哥既大合笑 ~~



~~ 企位出左少少問題既全家福 ~~


~~ 呢個地方, 好似影過多好次相呢 ~~



~~ 高公子, 你大個仔喇真係 ~~


第二日, 向溫泉進發 .........




可惜, 我呢幅賤骨頭真係冇用,
放假就黎病 ...
好彩 .. 俾我訓番餐, 又好似好番 d ...
好 .... 再食過 !!! 哈 ~~~


好鍾意呢 d 漫無目的行行行,
行到攰就搵地方坐,
行到餓就搵地方食 ...
原來 ... 同屋企人去玩, 都可以好開心架呢 ~~
最最最難得既, 就係有 2 個低 B 表弟同我玩 !!




So Good !!!

沒有留言: