2008年8月30日 星期六

死穴 ...

太多野想講, 雖然好攰,
都好想搵人講下野,
之不過 ... 見到輝哥個樣,
先覺得自己有 D 殘忍 ...
苦學生, 原來真係好辛苦架呢 ~~
放心啦 ... 2008, 好快就會過架喇 ~~

有 D 野, 已經收埋左好耐,
既然輝哥講 ... 我又唔介意同你分享下呢 ~~
呢單野, 應該都真係廿幾年以黎最最最最最 on 居既一單 !!
請為我們的 on 居 ... 飲杯 ~~~~~~~~~

原來大家都有自己既死穴,
原來大家都做過呢 D "超低能" 野 ...
算擺啦 ~~~~~~~~~~~~~~

今晚辛苦哂喇 ... 我既 "老" 朋友 ~~~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

正當睇完初哥哥之際, 返房見到阿七 online,
我呢 d 禮貌小寶寶, 當然會同阿七打個招呼啦,
點知 ............................

阿七: 幾時飛?
菲菲: 下星期四
阿七: 去邊?
菲菲: 意大利
阿七: wow ... 可唔可以幫我買少少野

菲菲: 太難既話, 我未必買得到, 都冇乜時間行
阿七: 我想買satchi銀包

菲菲: 尖沙咀有分店 - 沙馳
阿七: 意大利好出名o架wor! 我要08 fall winter 要意大利先有

菲菲: 你條粉腸, 我以為你真係有野想買 !!
阿七: 我係認真的 ... 銀包用沙馳, 出糧唔會遲 !!
菲菲: ....................................................
阿七: 我地呢d 中產, 冇番個沙馳會被人笑
菲菲: 妖 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
阿七: 你唔好求其去尖咀買 我同尖咀d sales 好熟 佢地有新貨就會打俾我
菲菲: ..........................................

你個死低 B 七 .... !!!! 你係咪真係無聊成咁 ?? (不過我鍾意 ... 哈 )

低 B 七之介子篇:

阿七: 介指呃到人
菲菲: 介指呃到人 ... 囡囡笑吟吟 ???
阿七: 介指呃到人 ... FAYMA 真低能 !!
菲菲: 俾多次機會你 ... 介指呃到人, 下一句係咩??
阿七: 介指呃到人 ... FAYMA 靚到暈 ...
菲菲: 乖 !!!!

哈 ... 阿七, 你又好叻叻豬呢 ~~~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

沒有留言: