2008年8月24日 星期日

飲飲食食散散步 ...

"超級" 自然醒,
其實都只係 11am only,
對於我黎講, 已經好多架呢 ~~~

山長水又遠, 去左沙田食 pizza,
雖然 "開飯" 既評價油麻地,
不過小基話想食,
我啦, 輝哥啦, 輝嫂啦 ...
一齊 Go Go Go 啦咁 ~~~


呢個商場, 成千人企喺度睇奧運閉幕,
喺屋企坐定定睇, 唔會舒服 d 咩 ??

D 野食放到一枱都係,
但係 ... 水都冇滴 ???
原因 ... "唔好意思, 我地暫時未有杯 ... "
下 ... 咁大間餐廳, 杯都唔多隻 ???
會唔會搞笑左 D 呢 ??

表面上食飽,
但係實際上唔夠飽,
再去食糖水 ...

哈 ... 因為閃眼 + 扁咀,
好野 ... 今晚有意大利涼粉食 !!!
我其實都冇反對食滿記啫 ... 呵 ~~~
(落車果下, 真係堅想做馬仔果個 Yeah Yeah 樣 ~~ )

真係好耐好耐冇食過意大利涼粉喇我 ~~



一路食, 一路玩,
俾輝哥笑我食到好似人地 "扶機" 咁,
小基好疑惑, 究竟咩叫做扶機呢 ??
輝嫂突然彈一句:你扶住阿基, 咪叫做扶 "基" 囉 ...
Wahahahahahhahahahaha ... 爛 gag 仔 !!





有鍾意既野食, 又可以散個小步,
又可以睇一小轉青馬大橋 ...
好滿足呢今晚 ~~

沒有留言: