2008年8月28日 星期四

祝 "均" 好 ...


聽 你 不 斷 呼 叫 我
劃 破 寧 靜 我 的 心 下 墜
在 難 過 講 不 出 愛 沒 結 果
口 和 唇 緊 緊 閉 鎖

看 也 一 話 都 不 說
害 怕 連 累 你 一 生 日 月
憾 無 缺 只 差 跟 你 曾 遇 過
給 過 你 太 多 波 折

寧 願 沒 擁 抱 共 你 可 到 老
任 由 你 來 去 自 如 在 我 心 底 仍 愛 慕
如 若 碰 到 他 比 我 好
只 望 停 在 遠 處 祝 君 安 好
雖 不 可 親 口 細 訴

說 太 多 話 我 想 說
但 我 還 是 要 啞 口 道 別
任 由 我 天 空 海 闊 流 翔 去
只 要 你 白 似 冰 雪

寧 願 沒 擁 抱 共 你 可 到 老
任 由 你 來 去 自 如 在 我 心 底 仍 愛 慕

如 若 碰 到 他 比 我 好
只 望 停 在 遠 處 祝 君 安 好
雖 不 可 親 口 細 訴

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

阿七 ... 你好叻叻豬呀 !!!
愛死你呀 ))))))))))))))))))))))

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

唔覺唔覺, 麻甩仔已經變成 "麻甩佬",
一直都睇少左你呢 ~~~
麻甩 "佬" !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


沒有留言: