2008年5月7日 星期三

興晚間朋友的小聚會 ...

本來晚間朋友打算帶我去一個好靚既地方 happy 一個 hour,
可惜 ... 睇黎, 我同呢個地方真係冇乜緣份 ...
最後 ... 都係去番老地方 ...
某程度上, 環境 & 人物令我不得不變 ...
開始鍾意聽 "難聽" 既說話,
多謝朋友的坦白 ...
更要多謝朋友的小禮物 ...
雖然變了 ... 但係, 我見到無聊小玩意,
仍然會哈哈大笑 ....



happy 完畢, 食左個好好好滿足既晚餐,

長腳蟹 ... 真係好好味呢 ~~

其實, 除左車車, 我都會食 "人食" 既野架呢 ~~~

好耐都冇試過有胃口食正常野 ...

雖然冒住肚痛既危險,

不過見到枱面上既野 ... 真係不得不吃呢 ~~~

沒有留言: