2008年5月2日 星期五

Happy Birthday to 小敏媽媽 ...

小敏生日, 廿幾年感情,
當然係要食個冧豬燭光晚餐啦 ~~~
食食下, 有個菲律賓人埋黎唱歌,
條友仔, 眼定定咁望住我唱 ...
古古怪怪的 ~~
唱完, 問我係咪 come from 菲律賓 ??
下 ?? 我邊忽似賓妹 ?
阿菲律賓歌王話我似一個菲律賓明星 ...
我頂 ~~~~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

今日, 只係用左一個上午, 就 confirm 返鄉下既事,
好似好唔實在, 之不過 ...
我地真係可以返鄉下喇 ... yeah yeah ~~~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

hey dear ... dont go back to the trap again ... pls !!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

1 則留言:

Tammy 提到...

咁你鄉下應該係菲律賓先啱喎...
哈哈哈哈哈.....