2007年9月6日 星期四

I have no Choice .... i know

Fucking bad news !!
內裡好激動, 但係 ... 表面好冷靜 ...
我知 ... 我冇得揀 ... 我知 !!!

不停俾人煩 ... 煩 Q 左我一整日 !!! 呢樣又話有問題, 果度又話要等工場覆 ... 乜 Q 都 hold 住哂 !! 好洩氣 ... 一分鐘都唔想多留 ... 超級 1800 !!!

返去同孖女阿姨一家 & 光仔哥 & 光仔嫂食飯 ... 雖然樣樣都唔食得, 成晚淨係食菜, 菜, 菜 & 菜 ... 不過, 有 D 人氣都唔錯 !!!

食飽飽, 上孖女屋企教佢地做功課 ... 同阿姨傾計 ... 咁又一 day !!!

我 ... 好想好想好想食雪糕 !!!

沒有留言: