2007年9月6日 星期四

謝 C 奶姊妹團 ...

因為 2 張古巨基既演唱會飛 ... 約左陳得戚出黎食飯, 點知 ... 連小氣琪 & 劉太都出埋黎 .. 嘩, exactly 就係謝 C 奶既姊妹團 !!!

先食左個極度油麻地既飯 ... 唔係食左好多, 因為 ... 真係好 "油麻地" !! 下次唔好去喇 ... 食食下飯, 再一次同阿得戚講左 barking deer 十五年之迷, 點解你地唔記得呢課書架 !!! 我終於知道點解我地中四就俾人踢走喇, 因為我地個個都唔聽書 !!! any 肥 ... 多謝 Appledaily 幫我解開呢個迷 !! 呢隻鹿, 一直都令我耿耿於懷 !!!

食飯途中 ... 小氣琪極力要求我同阿得戚 "玩遊戲" ... er ... 我諗, 有問題果個真係我而唔係你地 !!! 點解你地個個都 O 咀架 !!! 魚 ... 都唔好玩既 !!! 但係我果晚真係笑到傻左架喎玩完之後 !!

食飽飽 ... 劉太 join 埋我地一齊飲野 ... 好好好好好開心丫 ... 諗下點玩 D 兄弟, 又諗下第時 D 人情點樣 "食飯扣" ... 又諗下 D 兄弟點分配 ... 你地呀, 有就咪鬼同我地 2 個爭啦 ... 仲有 ... 原來, 世間上真係有 D 女人好 Q 大波 ... 哈 ... 果個黃色 deep V ... 幾乎讓你 2 球 !!! 問你死未 !!!

小氣琪 ... 我諗呢, 你果個門口 .... 可能真係謝 C 奶個門口呀 ... 哈 ~~~ 唔洗問大仙啦 ... 呵 ~~

今晚 ... 真係好高興丫 ... 嘻 ~~~

3 則留言:

Tammy 提到...

係就真係還得神落喇...

匿名 提到...

無食一晚飯o者...都唔知你地講咩既...

匿名 提到...

你只要知道...我地只需要6個兄弟,就足夠,
最重要係,我同陳得戚要"簡"先!...哈哈!
你個門口對小氣琪好重要,...d兄弟一定要得呀!!