2007年9月10日 星期一

七小福長大了 ...


一早又約左劉生劉太去湊七小福返屋企 ... 一去到鳳娟屋企 ... 一見到 B B ... 嘩, 佢地已經唔再係 B B 喇 ... 大隻左好多 !!!

玩左一轉, 就帶金桔 B 去打針針 ... 果個臭八妹, 懶到屎, 唔肯行, 要人抱抱 (好彩唔係我抱啫) ... 一上磅先知 ... 原來金桔 B 有成三十幾磅 ... 辛苦哂喇, 人地媽媽 ~~~

食完個 LUNCH , 返屋企午睡 + 煲湯 ... 今晚又有 technical support 幫本小姐整野 ... 不過, 我唔係白白要人幫我做野架, 我都有付出架 ... 之不過, 唔知點解一停手就俾人問 "做咩停哂手呀你" ... 冇天理 !!

正當準備去食糖水之時 ... 聽到 toilet 有聲 ... 原來 ... 有人整爛左我水箱個掣囉 !!! 你個大力仔, 咁都整得爛 !!! 都好 ... 聽日有就 "手掣" 用 ... 哈 ~~~ 有相為証架我 !!!

沒有留言: