2007年9月10日 星期一

不可思議星期六 @ four season ...

Happy Saturday ...

先飲茶再去大佬屋企搗亂 ...
玩 Wii ... 點解我釣來釣去都釣唔到魚 ?? 因為 .. 我睇錯隔離囉 !!!
食大嫂既特製月餅 ... 好味道 ~~~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
琴晚收到個電話, 有人邀請淇淇小姐 (即係本人) 去飲 ... 仲要係 "不能做的禮 @ four season " ... 好好笑 !! 好唔好意思 ... 好飽 ... 好驚喜 ... 好 ... 唔知點 !!!

先俾哥哥激屎, 邊有人上完電梯再對番住條電梯先轉左架呢 !!! 其實, 應該係轉右囉 ... 左乜 Q 呢 !!!

簽完名, 影完相就入去坐定定 ... 嘩, 想點 ?? 洗唔洗靚到咁 !! 已經唔洗做人情, 但係 ... 仲要好彩到暈, 又食又拎 ... 好好笑, 每人都有張六合彩飛 .. 如果再好彩 d , 中埋六合彩都真係唔知點算咯 ... 呵 ~~~

話時話 ... 都唔知由幾時開始參與劉太呢 D 家庭聚會 ... 過時過節, 生日食飯, 甚至乎表弟結婚 ... 都有我份 ... 有時, 真係會覺得 ... 劉太變左做我屋企人 ... 哈 ~~~
To: 劉太
本來想放同哥哥果張相架 ... 諗諗下都係唔好, 都係放你果張好 D ... 同何國傑果張, 留番做 MSN 啦 ... 哈哈 ~~~

1 則留言:

匿名 提到...

哈...!!我又要睇!!