2009年11月18日 星期三

繼續樣衰繼續凍 ...


寒冷天氣, 仍然持續,
2 張被被 + 暖風機 + 兒子 x 2 !!!

想凍死我咩 !!!!!!!


午睡愛發夢之 の 平安鐘篇 :

個夢裡面我又係訓緊覺,
唔知點解有個屋企電話,
喺夢裡面有人打去我屋企 ...

但係響幾次就收線, (夢裡面, 覺得係午夜兇鈴 ... 堅係驚)

終於有一次係有人聽 ...

電話人 : 喂, 係咪黃婆婆?
劉小菲 : 唔係呀
電話人 : 你係咪按左平安鐘
劉小菲 : 痴撚線 !!! (堅講粗口)

唔通, 我真係要裝番個平安鐘 ???

btw ... 我窄醒之後, 手提原來真係響緊 !!! 有點邪 ~~~




沒有留言: