2009年11月1日 星期日

我的傑作 の 第二回 ...






之前本來諗住搞下 d 小手作 tum 下朋友開心,
又心思思跟埋高太 & Jump Jump 去整蛋糕 !!

連續 2 次都係咁 ... 味道 ok, 但 ... 賣相極差 !!!

哈 ~ 我地呢 d ... 講內涵架麻 !!!



阿崙 (拿破崙餅餅) 最後既下場 ,

一半俾家姐仔 & 妹妹豬 ko 左,
另一半 ... 將會係我聽日既早 / 午 / 晚餐 !!!



我的傑作 (又真係幾樣衰下)



Jump Jump 的傑作 ... 勁好味 !!!



高太的傑作 ... 好靚 !!! (呢個將會係高公子 18 歲既生日蛋糕)



妹妹豬的傑作 ... 哈 ~ 笑屎我 !!!
(真係跟住我 ... 個頭 ... 黎畫 !!!)




沒有留言: