2009年11月26日 星期四

心裡有話想說 ...

喺一個咁差既情況之下,
再爭論落去, 說話只會更加難聽 !!

小玲講得岩, 作為人地阿頭,
唔應該將 2 個唔同級別既下屬比較,
但係 ... 點解你地又要用我黎同其他人比較呢 ??
anyway, 我都應該對自己今日所講既野 say 一個 sorry !!!
人生攻擊, 確實係我唔岩, 我唔著 !!!

連環俾一噸印蝦片折磨,
好攰好攰喇已經,
大 sir 仲要介入埋呢堆蝦片之中,
蝦片其實一 d 都唔好味,
好地地喺俄羅斯飲羅未湯咪好囉,
再唔係, 去以色列祈個禱丫 !!!

其實 ... 最想最想最想講 ....

今日並唔係因為自己心情唔好而將不滿情緒發洩喺你身上,
而係 ... 我想講 ... 由 2 個月前第一次聽到 "你係用黎娛樂我" 開始,
個心一直銀到今時今日,
雖然成日都想有人陪,
但係近呢幾年既經驗話我知,
呢種 "陪", 原來係有問題 ~~

雖然 ... 劉綺琪好粗魯, 好麻甩,
但係 ... 其實都只係女人仔一個 !!

又雖然 ... 好似對我好好,
但係 ... 就係咁囉 ~~~

好 ... 發洩完畢, 明天繼續食蝦片 !!!


沒有留言: